Cover Service virker igen

Den 22. december skiftede vi leverandør af forsideservicen Cover Service, så det nu er Reload, der drifter løsningen.

Det betød desværre at upload-funktionen var ustabil i en periode, men nu virker den igen.

Hvis I imod forventning oplever fejl ved upload af forsider til hjemmesiden, så skal I melde det ind her

Vi forsøger at svare på så mange som muligt af de henvendelser, vi får, men vi prioriterer samtidig benhårdt at få Folkebibliotekernes CMS ud til jer. Derfor vil Cover Service ikke få helt den opmærksom, som vi kunne ønske.

Teamet bag Cover Service

Tanja Kate Jensen fra Hillerød Bibliotekerne (indstationeret 3 timer om ugen i Det Digitale Folkebibliotek) uploader hver uge forsider til de titler i ugelisten, som mangler covers.

Rebekka Elmquist Nielsen fra Det Digitale Folkebibliotek har ansvaret for servicen sammen med leverandøren.

I kan læse mere om Cover Service her