Stor data-genkørsel af FBS-data

FBS-data vil ikke være tilgængelig i FAKTOR i den næste uges tid

Natten til onsdag d. 21. august modtager FAKTOR en stor data-genkørsel på al FBS data fra marts 2024 og frem til i dag.

Da datamængderne er så store, vil vores dataudvikler køre hele processen ekstra grundigt og herunder køre nogle mindre testfiler, før han sætter den samlede data-genkørsel i gang. Dette kan influere på bibliotekernes adgang til FBS data i FAKTOR.

Derfor må bibliotekerne forvente IKKE at kunne gå i FAKTOR og hente FBS-data i denne uge og måske i starten af næste uge. Dette er selvfølgelig betinget af at overførslen forløber som vi håber.

Grunden til at vi gør dette er, at de modtagne dataoverførsler fra Systematic fra marts og sandsynligvis senere har været fejlbehæftet på grund af en intern fejl hos Systematic. Dette får vi nu rettet op på.