Invitation til workshop om den nye børneløsning på FB CMS

Giv input til den nye børneløsning

Som vi tidligere har meldt ud, er det blevet besluttet, at den nye børneløsning skal integreres i Folkebibliotekernes CMS.

Vi vil gerne sikre os, at løsningen tilgodeser jeres behov for at dele lokalt indhold inden for de rammer der er.

Derfor inviterer vi til workshop, hvor I får mulighed for at komme med jeres forslag, ønsker og idéer, så vi sammen kan få skabt den bedst mulige løsning.

Vi har brug for 15 personer, der afspejler forskelligheden i bibliotekslandskabet i forhold til børneformidling - også geografisk! ​

Hvis det er noget for dig, må du meget gerne tilmelde dig herunder.

Workshoppen finder sted tirsdag den 5. november kl. 10-14 hos Reload, Suomisvej 2, 1927 Frederiksberg

Sidste frist for tilmelding er d. 28. oktober og I får svar på om I har fået plads på workshoppen d. 31. oktober.

Husk ikke at indsætte dit CPR-nummer eller andre personfølsomme oplysninger i formularen. Læs mere i vores privatlivspolitik.