Hvis din chef gi´r dig lov….

Vil du så være med til at teste bibliotekernes nye CMS-platform?

Vi arbejder nemlig hårdt på at udvikle Folkebibliotekernes CMS og vi har brug for flere hænder!

I øjeblikket er vi i fuld gang med at teste det område, der indeholder funktioner som login, brugerprofil og lånerstatus, men vi kan ikke følge med al den nyudvikling, der kommer fra vores leverandør.

Derfor søger vi nu nogle erfarne folk fra bibliotekssektoren til at hjælpe os med at teste.

Vi giver dig

•    En unik mulighed for at komme helt tæt på udviklingen af en stor it-løsning
•    Sparring med dygtige folk fra branchen
•    Forhåndskendskab til de funktioner, der kommer med i Folkebibliotekernes CMS
•    Muligheden for at bidrage til, at platformen går i luften med færre fejl til gavn for alle

Så har du

•    Lyst til at prøve din faglighed af i nye rammer?
•    Mulighed for at deltage i korte koordinationsmøder?
•    Erfaring med at arbejde i DDB-CMS?
•    Kendskab til og erfaring med indrapportering af issues i Redmine?
•    Mulighed for at teste 1-2 dage over minimum 2 uger?

Hvis det er dig ved leder efter, så send os en mail på kontakt@detdigitalefolkebibliotek.dk med overskriften 'Tester'

Men husk at spørge din chef om lov, for vi kan ikke tilbyde økonomisk kompensation.

Til gengæld kan vi garantere, at din chef får en medarbejder igen, der allerede færdes hjemmevant i de nye funktioner og som har bidraget til vores fælles nye CMS-løsning!

Vi glæder os til at høre fra dig!