Rel 34: Problemer med at logge på for brugere, der benytter ældre iPads

Biblioteker på release 34 oplever, at brugere, der benytter ældre iPads (modeller, som benytter styresystemet iOS version 12.5 eller ældre) ikke kan logge på.

Vores anbefaling er, at I trods problemet, går over på release 34, som blandt andet indeholder sikkerhedsopdateringer. Der er ikke problemer med at logge ind med iOS styresystemer der er nyere end 12.5.

I kan læse mere om sagen og indrapportere, hvis I får henvendelser, via i vores issuetracker her: Bug #5315: Problemer med login via (ældre) iPad - DDB CMS - Det Digitale Folkebiblioteks projektplatform (dandigbib.org)