Webinar: Fornyelse af tekstlicenser

Webinaret afholdes d. 24. september kl. 9 - 10

Som opvarmning til efterårets faste fornyelsesproces af bibliotekernes licenser, holder vi et webinar om licensarbejdet d. 24/9-2024 kl. 9.

Vi vil blandt andet fortælle om årets gang i licensarbejdet, forhandlingerne, prismodeller, brugsdata og alt det der følger med.

Vi kommer også ind på flere af de praktiske ting I skal være opmærksomme på, når I skal forny jeres licenser og der vil være god tid til opklarende spørgsmål.

Webinaret er tænkt til alle interesserede biblioteksfolk, som gerne vil vide mere om licenser, men det er særligt oplagt, hvis du er licensadministrator.

Tilmeld dig herunder - vi glæder os til at se dig!

Tilmelding til webinar om tekstlicenser d. 24. september kl.9 -10

Husk ikke at indsætte dit CPR-nummer eller andre personfølsomme oplysninger i formularen. Læs mere i vores privatlivspolitik.