Webinar om licensarbejdet

– bliv klar til den næste omgang fornyelse af dit biblioteks licenser!

Som opvarmning til efterårets faste fornyelsesproces af bibliotekernes licenser, holder vi et webinar d. 13/9-2023 kl. 9:00 - 10:00  om arbejdet med licenserne.

Vi vil blandt andet fortælle om årets gang i licensarbejdet, forhandlingerne, prismodeller, brugsdata og alt det der følger med. Vi kommer også ind på flere af de praktiske ting I skal være opmærksomme på, når I skal forny jeres licenser.

Webinaret er tænkt til alle interesserede biblioteksfolk, som gerne vil vide mere om licenser, men det vil være oplagt hvis især jeres lokale licensadministratorer deltager.

Der vil være god tid til opklarende spørgsmål.

OBS! Der bliver sendt en optagelse af webinaret til de, der har tilmeldt sig. Vil du gerne kunne tilgå optagelsen, skal du altså tilmelde dig, selvom du ikke kan deltage i seminaret!