Kom til digitalt fyraftensmøde om lånerstatus og brugerprofil i Next d. 23. marts

Bliv klogere på hvordan den nye lånerstatus og brugerprofil kommer til at se ud i næste version af bibliotekernes fælles hjemmesideløsning

Delprojektet 'Lånerstatus og brugerprofil' er en del af Next-programmet, som har til formål at udvikle bibliotekernes nye hjemmeside-løsning. I dette delprojekt bliver der udviklet de sider, som rummer brugernes lånerstatus, brugerprofil samt login og brugeroprettelse.

På fyraftensmødet kan du blive klogere på forskellene på lånerstatus og brugerprofil i det nuværende DDB-CMS og den nye hjemmeside-løsning og der vil komme en generel status på hele Next-programmet. Der vil også blive vist designoplæg samt uddybning af hvilke valg, der er  foretaget i projektet.

Hvornår: 23. marts kl. kl. 15-16
Hvor: Teams
Hvem: Fyraftensmøderne er for alle interesserede medarbejdere hos medlemmer i Det Digitale Folkebibliotek
Tilmeldingsfrist: Mandag d. 21. marts kl. 12.

Tilmelding

Vi sender en mail med link til deltagelse efter tilmeldingsfristen. Husk derfor at sætte kryds i kalenderen. Vær opmærksom på, at du modtager en tilmeldingsbekræftelse her på siden (ikke en email), når du har tilmeldt dig via formularen nedenfor.

Husk ikke at indsætte dit CPR-nummer eller andre personfølsomme oplysninger i formularen. Læs mere i vores privatlivspolitik.