ConsortiaManager

ConsortiaManager (ERMS) er et licenshåndteringssystem til alle folkebiblioteker, som sikrer overblik, gennemsigtighed og en lettere administration af de digitale licenser.

Log på ConsortiaManager her

Videointroduktion

Se videoen og bliv guidet igennem de grundlæggende funktioner i ConsortiaManager.

Det kan du med ConsortiaManager

ConsortiaManager giver et enkelt overblik med status for de enkelte licenser - prisoversigt, licensvilkår og statistik - og kommer med påmindelser, når der for eksempel er fornyelser klar.

Med ConsortiaManager kan du se statistik på månedsbasis fra størstedelen af licenserne direkte i ConsortiaManager. Statistikken præsenteres i dynamiske grafer, som giver et hurtigt overblik over udviklingen i forbruget. Via sammenligningsværktøjet kan man sammenligne sine egne tal med andre bibliotekers. Den løbende forbrugsstatistik og overblikket over licensvilkår og prismodeller giver mulighed for kvalificeret indkøb af materialer.