CMS: nyeste opgradering (release 32) klar til drift

29.01.21
Den nyeste opgradering af DDB CMS (release 32) har været til test på bibliotekerne og er nu klar til drift. Vi anbefaler, at I opdaterer hurtigst muligt.

Opgraderingen indeholder funktioner, som hjælper brugerne med søgning, tilgængelighedsforbedringer samt en række fejlrettelser og forbedringer.

I forbindelse med de nye hjælpe-søgefunktioner, gør vi opmærksom på, at:

Læs mere om, hvad opgraderingen indeholder, i nyheden her.

Sådan går I i produktion med opgraderingen

For redaktørbiblioteker

Biblioteker, som er i drift med DDB CMS og har redaktørhostingplanen, skal henvende sig til DBC’s kundeservice med ønske om dato og tidspunkt for, hvornår opgraderingen skal finde sted.

I kan foretage opgraderingen på en hverdag fra onsdag den 3. februar, og den skal bestilles senest den 10. marts.

For webmaster- og programmørbiblioteker

Biblioteker med programmør- eller webmasterhostingplan kan opgradere til versionen ding2-7.x-6.2.1, som ligger klar.