Fra alle os til alle jer

Det har været et vildt år i Det Digitale Folkebibliotek

Vi oplever en stigende interesse for foreningen og vores produkter og det er vi meget glade for. Så tak for jer og for jeres formidling til borgerne.

I 2022 har vi fokuseret på 4 store indsatsområder og det kommer vi til at fortsætte med i det nye år. Det er:

• Den nye børneløsning - som bliver folkebibliotekernes samlede indgang til fysiske og digitale materialer for de 8-15årige.
  • Det fokuserede tilbud – som konsoliderer bibliotekernes digitale tilbud og skaber den bedste løsning til borgerne inden for foreningens rammer.
  • App-udbud – som strømliner og sikrer langvarige app-løsninger af høj kvalitet.
  • Next – som bliver bibliotekernes nye hjemmesideløsning

Internt i sekretariatet har vi oplevet en del udskiftning og kan nu byde velkommen til 4 nye kollegaer, der er klar til at kaste sig ud i det digitale bibliotekslandskab og styrke området sammen med os.

Vi glæder os til at tage fat på 2023, men først vil vi skåle for årets resultater og ønske jer alle sammen en rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår.